Een nieuw oud en nieuw in Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Anita Jansen - WaarBenJij.nu Een nieuw oud en nieuw in Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Anita Jansen - WaarBenJij.nu

Een nieuw oud en nieuw in Dubai

Blijf op de hoogte en volg Anita

05 Januari 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Deze keer vieren we oud en nieuw in Dubai.
We hebben een super leuke week in deze woestijn stad waar oud en nieuw dichtbij elkaar zijn.
De ene kant van de rivier is de oude wijk, waar wij logeren.
De andere kant is hyper modern met het Burj Kalifa hotel, hoogste gebouw ter wereld.
daar vieren wij de jaarwisseling.
Met de streng verboden alcoholische drank in onze tas.

Anita

Vanwege het werk van Bert, gaan we samen voor een aantal jaar naar Singapore. Werken voor hem. Vrijwilligers werk voor mij, maar ook een studie, sporten en lezen, bij het zwembad!! Singapore. Midden in Azie, met al die interessante landen erom heen. Dat wordt één groot avontuur!!!