Cambodia - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Anita Jansen - WaarBenJij.nu Cambodia - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Anita Jansen - WaarBenJij.nu

Cambodia

Door: Singanita

Blijf op de hoogte en volg Anita

12 Augustus 2013 | Cambodja, Phnom-Penh

Van 5 tot 10 augustus zijn we in het indrukwekkende Cambodia.
We zien ook de huiveringwekkende Killing Fields en gevangenis 21 in Phnom Penh.
En we zijn in Siem Reap om natuurlijk te fietsen langs de Angkor Wat en andere prachtige tempels

• 13 December 2013 - 18:41

Leonie Van Haren:

wat hebben jullie nu alweer ontzettend veel gezien.
    bedankt weer voor de indrukwekkende en prachtige foto's en de verhalen erbij!!
    heel veel liefs,
    Leonie

Anita

Vanwege het werk van Bert, gaan we samen voor een aantal jaar naar Singapore. Werken voor hem. Vrijwilligers werk voor mij, maar ook een studie, sporten en lezen, bij het zwembad!! Singapore. Midden in Azie, met al die interessante landen erom heen. Dat wordt één groot avontuur!!!