Hoera voor de Koningin. Leve de Koning!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Anita Jansen - WaarBenJij.nu Hoera voor de Koningin. Leve de Koning!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Anita Jansen - WaarBenJij.nu

Hoera voor de Koningin. Leve de Koning!!

Door: Singanita

Blijf op de hoogte en volg Anita

29 Januari 2013 | Singapore, Singapore

Heeft Beatrix toch naar mijn advies geluisterd...

Het bezoek van Majesteit aan Azië is dus haar laatste staatsbezoek geweest? 30 April doet zij officieel afstand van de troon en wordt Willem Alexander koning en Maximá de koningin.
Toen we Beatrix een beetje moe weg zagen lopen na het ontspannen, vrolijke fotomoment aan de Marina Bay, zag ze er klein en grijs uit, zeker naast haar in opvallend rood geklede schoondochter. Bert zei tegen me: "zou me niet verbazen als de koningin toch snel gaat aftreden". Maar wat werkt ze altijd met passie en kracht voor het land. Wat een gedrevenheid, inzicht en betrokkenheid.

Natuurlijk is het voor niemand heel verrassend nieuws.
Ik vind het heerlijk voor Beatrix dat ze straks in de luwte van haar zoon kan blijven. Versier de wilg maar met uw verzameling hoedjes!!

Hoera voor de Koningin!!!

En op 25 april verschijnt deze prachtige Ode aan de Lieve Koningin van Brigitte Kaandorp. Met ontroering: een lach en een traan voor onze Beatrix.

Wens jullie een fantastische feestdag 30 april!

• 29 Januari 2013 - 05:33

Annemieke:

Ja hoe bijzonder is dat!
    Jullie hebben haar laatste officiële bezoek meegemaakt!

Het wordt ook tijd dat ze het rustiger aan kan doen.
    Ze heeft hard genoeg gewerkt!
    Tijd voor haar familie en hobby's.

Leve de Koningin! Hoezee, hoezee, hoezee!
    Hebben we dat vorig jaar dan voor het laatst geroepen?!

Anita

Vanwege het werk van Bert, gaan we samen voor een aantal jaar naar Singapore. Werken voor hem. Vrijwilligers werk voor mij, maar ook een studie, sporten en lezen, bij het zwembad!! Singapore. Midden in Azie, met al die interessante landen erom heen. Dat wordt één groot avontuur!!!

Actief sinds 07 Juni 2009